خدمات قابل ارائه در میز خدمت حضوری
باجه های مستقر |
عنوان خدمت |
حوزه مربوطه |
نوع خدمت حضوری / الکترونیک
|
توضیح فرایند |
رئیس میز خدمت |
مدیریت |
مدیریت بازرسی |
حضوری والکترونیک |
مسئولیت کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان جهت پاسخگویی و یا هدایت و راهنمایی مراجعین به واحدهای ذیربط وارایه گزارشهای فصلی به معاونتها آدرس وب سایت میزخدمت : https://sums.ac.ir/page-Main/fa/0/form/pId44367 میانگین تعداد مراجعین روزانه ۳۰ نفر مدت زمان پاسخگویی به ارباب رجوع ۵ دقیقه متوسط زمان انتظار ارباب رجوع ۲ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2236
|
باجه اطلاع رسانی و نوبت دهی |
کارشناس اطلاع رسانی و نوبت دهی |
مدیریت بازرسی |
حضوری |
1-پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به باجه های مستقر در میزخدمت و واحدهای داخلی ساختمان مرکزی دانشگاه 2- صدور و تحویل برگ ارجاع به مراجعین جهت ورود به ساختمان و باجه های مستقر درمیزخدمت متوسط زمان پاسخگویی : ۱دقیقه متوسط زمان انتظار ۱دقیقه میانگین متوسط روزانه ۱5۰۰نفر
شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7807
|
باجه شماره 1 و 2 و 3
|
کارشناسان اطلاعات دارویی |
معاونت دارو و غذا
|
حضوری و الکترونیک و تلفنی |
-اطلاع رسانی درخصوص داروهای کمیاب، پیگیری تامین و توزیع داروهای نایاب آدرس وب سایت معاونت دارو و غذا - جهت دریافت اطلاعات دارویی به سه روش زیر میتوانید اقدام فرمائید. 1- شماره تفن دانشگاه 19-32305410-071 شماره داخلی های اطلاعات دارویی 7808 و 7802 و 7804 2- با شماره تلفن همراه 0917 اسم دارویی خود را به شماره تلفن 2000010000 پیامک بزنید. توجه داشته باشید در صورت موجود بودن دارو پیامک شما جواب داده خواهد شد.
میانگین تعداد مراجعین روزانه 300 نفر متوسط زمان انتظار۸ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه |
باجه شماره 4 |
کارشناس معاونت درمان بیماران خاص |
معاونت درمان
|
حضوری |
آدرس وب سایت https://rda.behdasht.gov.ir/login
میانگین تعداد مراجعین روزانه 20 نفر متوسط زمان انتظار۸ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی 7643
|
باجه شماره 5 |
کارشناس طرح های پرستاری ، هوشبری و اتاق عمل
|
معاونت درمان |
حضوری و الکترونیک |
1-پاسخگویی به سئوالات متقاضیان طرح رشته های پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل 2-پیگیری تامین و توزیع متقاضیان طرح 3-راهنمایی سایر ارباب رجوع های حوزه پرستاری 4-تحویل معرفی نامه جهت بیماران خاص(داروی زاکرال) آدرس سایت توزیع نیروی انسانی طرحی پرستاری: https://tarhplus.behdasht.gov.ir/ توسط تعداد مراجعین روزانه ۶۰ نفر متوسط مدت زمان انتظار ۵ دقیق متوسط زمان پاسخگویی ۲ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2573
|
باجه شماره 6 |
کارشناس نقل و انتقلات پرستاری- مددکاری
|
معاونت درمان |
حضوری و الکترونیک |
1-انجام امور مربوط به سامانه نقل و انتقالات پرستاری و پاسخگویی به ارباب رجوع https://transfer.behdasht.gov.ir/ 2-انجام امور مربوط به مددکار اجتماعی و پاسخگویی به سوالات ارباب رجوع https://madadkari.sums.ac.ir/Login.aspx 3-بررسی و تائید معرفی نامه جهت انجام کار دانشجویی 4-انجام امور مربوط به سامانه مرخصی بدون حقوق پرسنل و پاسخگویی به ارباب رجوع آدرس وب سایت معاونت درمان متوسط تعداد مراجعین روزانه 50 نفر متوسط زمان انتظار ۱۵ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۸ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2573 |
باجه شماره 7 |
کارشناس پاسخگویی به شکایات
|
حوزه ریاست |
حضوری و الکترونیک |
1-راهنمایی مراجعین در خصوص طرح شکایت و ارجاع به واحد مربوطه 2-دریافت شکایات کتبی مراجعین و جمع آوری آن و تحویل به مدیریت بازرسی درپایان روز 3-پاسخگویی آنلاین به ارباب رجوع توسط سامانه: آدرس وب سایت مدیریت بازرسی:
متوسط زمان پاسخگویی : ۲دقیقه متوسط زمان انتظار ۲دقیقه میانگین متوسط روزانه ۳۰نفر شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7378 |
باجه شماره8 |
کارشناس صدور پروانه ها |
معاونت درمان
|
حضوری و الکترونیک |
-انجام کلیه امورخدمات صدور پروانه ها، مراکز درمانی و بیمارستان ها، ارتباط مستقیم با لینک سازمان وزاتخانه آدرس وب سایت : mojavez.ir
متوسط تعداد مراجعین روزانه 30 نفر متوسط زمان انتظار 5 دقیقه متوسط زمان پاسخگویی 5دقیقه |
باجه شماره 9 |
کارشناس امور مالی |
معاونت توسعه مدیریت مالی |
حضوری و الکترونیک |
1-صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت بانکی جهت کارکنان دانشگاه 2-صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت جهت صندوق ها برای بازنشستگان 3-تایید گواهی ضمانت بانکی،ابطال گواهی حقوق و ضمانت 4-تایید فرم صندوق کانون جهت بازنشستگان و تایید فرم تعاونی کارکنان 5- راهنمای جهت دریافت فیش حقوقی ادرس وب سایت فیش حقوقی و ثبت درخواست: آدرس وب سایت امور مالی : متوسط زمان پاسخگویی : ۵دقیقه متوسط زمان انتظار ۱۰ میانگین متوسط روزانه ۴۰نفر شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2120
|
باجه شماره 10 |
کارشناس واحد استخدام – نقل و انتقالات |
معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی |
حضوری و الکترونیک |
1-پاسخگویی به سئوالات درباره آزمون استخدامی دانشگاه 2-تبدیل وضعیت کارکنان 3-پیگیری و پاسخگویی سئوالات درخصوص:نقل و انتقالات کارکنان https://transfer.behdasht.gov.ir/ آدرس وب سایت مدیریت منابع انسانی : تعداد متوسط مراجعین روزانه ۳۰ نفر آقای هادی رزمجو متوسط زمان انتظار ۱۵ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۱۰ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2189
|
باجه شماره 11 |
کارشناس طرح نیروی انسانی – برنامهریزی |
معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی |
حضوری و الکترونیک |
1-پاسخگویی به سئوالات عمومی متقاضیان و نیروهای شاغل طرحی 2-بررسی مدارک رشته های اختیاری پیراپزشکی 3-گرفتن استعلام تک فرزندی جهت معافیت 4-پیگیری روند انجام کار نیروهای طرحی آدرس وب سایت طرح نیروی انسانی : https://tarhplus.behdasht.gov.ir / میانگین تعداد مراجعین روزانه ۶۰ نفر متوسط زمان انتظار ۷ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7801
|
باجه شماره 12 |
کارشناس معاونت بهداشتی
|
معاونت بهداشتی
|
حضوری و الکترونیک |
1-پاسخگویی و راهنمایی عمومی مراجعین در رابطه با پزشک خانواده 2-ثبت واکسن خارج از کشور 3-راهنمایی جهت دریافت کارت سلامت بهداشت محیط 4-راهنمایی مراجعین به واحدهای داخلی
آدرس وب سایت معاونت بهداشتی: متوسط زمان پاسخگویی: ۲ دقیقه متوسط زمان انتظار :۳ دقیقه متوسط تعداد مراجعین :روزانه 20 نفر شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7803 |
باجه نظرسنجی |
دستگاه نظر سنجی ارباب جوع |
مدیریت بازرسی |
حضوری و پیامکی |
حضوری : برگه های نوبت دهی دارای شماره و کد پیگیری می باشد که ارباب رجوع میتواند نظرات خود را با دستگاه نظرسنجی ثبت کند.
پیامکی: ارباب رجوع های محترم می توانند به وسیله موبایل، کد رای دهی پرسنل میز خدمت که بر روی باجه ها مستقر می باشد، نظر خود را ثبت کنند
|