خدمات قابل ارائه در میز خدمت حضوری
|
باجه های مستقر |
عنوان خدمت |
حوزه مربوطه |
نوع خدمت حضوری / الکترونیک
|
توضیح فرایند |
|
رئیس میز خدمت |
مدیریت |
مدیریت بازرسی |
حضوری والکترونیک |
مسئولیت کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان جهت پاسخگویی و یا هدایت و راهنمایی مراجعین به واحدهای ذیربط وارایه گزارشهای فصلی به معاونتها آدرس وب سایت میزخدمت : میانگین تعداد مراجعین روزانه ۳۰ نفر مدت زمان پاسخگویی به ارباب رجوع ۵ دقیقه متوسط زمان انتظار ارباب رجوع ۲ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7378
|
|
باجه اطلاع رسانی و نوبت دهی |
کارشناس اطلاع رسانی و نوبت دهی |
مدیریت بازرسی |
حضوری |
1-پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به باجه های مستقر در میزخدمت و واحدهای داخلی ساختمان مرکزی دانشگاه 2- صدور و تحویل برگ ارجاع به مراجعین جهت ورود به ساختمان و باجه های مستقر درمیزخدمت متوسط زمان پاسخگویی : ۱دقیقه متوسط زمان انتظار ۱دقیقه میانگین متوسط روزانه ۱5۰۰نفر
شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7807
|
|
باجه شماره 1 و 2 و 3
|
کارشناسان اطلاعات دارویی |
معاونت دارو و غذا
|
حضوری و الکترونیک و تلفنی |
-اطلاع رسانی درخصوص داروهای کمیاب، پیگیری تامین و توزیع داروهای نایاب آدرس وب سایت معاونت دارو و غذا - جهت دریافت اطلاعات دارویی به سه روش زیر میتوانید اقدام فرمائید. 1- شماره تفن دانشگاه 19-32305410-071 شماره داخلی های اطلاعات دارویی 7808 و 7802 و 7804 2- با شماره تلفن همراه 0917 اسم دارویی خود را به شماره تلفن 2000010000 پیامک بزنید. توجه داشته باشید در صورت موجود بودن دارو پیامک شما جواب داده خواهد شد.
میانگین تعداد مراجعین روزانه 300 نفر متوسط زمان انتظار۸ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه |
|
باجه شماره 4 |
کارشناس معاونت درمان بیماران خاص |
معاونت درمان
|
حضوری |
آدرس وب سایت https://rda.behdasht.gov.ir/login
میانگین تعداد مراجعین روزانه 20 نفر متوسط زمان انتظار۸ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی 7643
|
|
باجه شماره 5 |
کارشناس طرح های پرستاری ، هوشبری و اتاق عمل
|
معاونت درمان |
حضوری و الکترونیک |
1-پاسخگویی به سئوالات متقاضیان طرح رشته های پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل 2-پیگیری تامین و توزیع متقاضیان طرح 3-راهنمایی سایر ارباب رجوع های حوزه پرستاری 4-تحویل معرفی نامه جهت بیماران خاص(داروی زاکرال) آدرس سایت توزیع نیروی انسانی طرحی پرستاری: https://tarhplus.behdasht.gov.ir/ توسط تعداد مراجعین روزانه ۶۰ نفر متوسط مدت زمان انتظار ۵ دقیق متوسط زمان پاسخگویی ۲ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2573
|
|
باجه شماره 6 |
کارشناس نقل و انتقلات پرستاری- مددکاری
|
معاونت درمان |
حضوری و الکترونیک |
1-انجام امور مربوط به سامانه نقل و انتقالات پرستاری و پاسخگویی به ارباب رجوع https://transfer.behdasht.gov.ir/ 2-انجام امور مربوط به مددکار اجتماعی و پاسخگویی به سوالات ارباب رجوع https://madadkari.sums.ac.ir/Login.aspx 3-بررسی و تائید معرفی نامه جهت انجام کار دانشجویی 4-انجام امور مربوط به سامانه مرخصی بدون حقوق پرسنل و پاسخگویی به ارباب رجوع آدرس وب سایت معاونت درمان متوسط تعداد مراجعین روزانه 50 نفر متوسط زمان انتظار ۱۵ دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۸ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2573 |
|
باجه شماره 7 |
کارشناس منابع انسانی، اداره طرح، نیروی انسانی و اداره برنامه ریزی
|
حوزه ریاست |
حضوری و الکترونیک |
1-پاسخگویی به سوالات عمومیمتقاضیان و نیروهای شاغل طرحی 2-بررسی مدارک رشته های اختیاری پیراپزشکی 3-گرفتن استعلام تک فرزندی جهت معافیت 4- پیگیری روند انجام کار نیروهای طرحی
متوسط زمان پاسخگویی : 3دقیقه متوسط زمان انتظار 7دقیقه میانگین متوسط روزانه 6۰نفر شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7801 |
|
باجه شماره8 |
کارشناس معاونت توسعه اداره استخدام و انتقالات |
معاونت توسعه
|
حضوری و الکترونیک |
۱-پاسخگویی به سئوالات درباره آزمون استخدامی دانشگاه ۲- تبدیل وضعیت کارکنان 3-پیگیری و پاسخگویی سئوالات درخصوص:نقل و انتقالات کارکنان 4-راهنمایی مراجعین در خصوص طرح شکایت و ارجاع به واحد مربوطه 5- دریافت شکایات کتبی مراجعین و جمع آوری آن و تحویل به مدیریت بازرسی درپایان روز آدرس وب سایت : mojavez.ir
متوسط تعداد مراجعین روزانه 30 نفر متوسط زمان انتظار 15 دقیقه متوسط زمان پاسخگویی 10 دقیقه |
|
باجه شماره 9 |
کارشناس امور مالی |
معاونت توسعه مدیریت مالی |
حضوری و الکترونیک |
1-صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت بانکی جهت کارکنان دانشگاه 2-صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت جهت صندوق ها برای بازنشستگان 3-تایید گواهی ضمانت بانکی،ابطال گواهی حقوق و ضمانت 4-تایید فرم صندوق کانون جهت بازنشستگان و تایید فرم تعاونی کارکنان 5- راهنمای جهت دریافت فیش حقوقی ادرس وب سایت فیش حقوقی و ثبت درخواست: آدرس وب سایت امور مالی : متوسط زمان پاسخگویی : ۵دقیقه متوسط زمان انتظار ۱۰ میانگین متوسط روزانه ۴۰نفر شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 2120
|
|
باجه شماره 10 |
کارشناس صدور پروانه ها |
معاونت درمان |
حضوری و الکترونیک |
1- اخذ کلیه پروانه های صادر شده از اداره صدور پروانه ها و تحویل به ارباب رجوع و دریافت پروانه های قبلی و دریافت رسید. 2- اخذ موافقت اصولتی های صادر شده و مهر و امضاء قراردادهای تاسیس و بارگذاری در سامانه صدور پروانه ها 3- اخذ رسید پروانه ها و موافقت اصولی ها از ارباب رجوع و راهنمایی جهت ثبت رسید در دبیرخانه 4- پاسخگویی و راهنمایی ارباب رجوع در خصوص روند و ضعیت درخواست و نامه ها در سامانه صدور پروانه ها و اتوماسیون اداری 5- اخذ نقشه از ارباب رجوع و ارائه آن به کارشناس و سپس تحویل نقشه بررسی شده به ارباب رجوع وب سایت صدور پروانه ها https://parvaneh.behdasht.gov.ir/publicpages/ تعداد متوسط مراجعین روزانه ۳۰ نفر آقای هادی رزمجو متوسط زمان انتظار 5 دقیقه متوسط زمان پاسخگویی 5 دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7251
|
|
باجه شماره 11 |
کارشناس بهداشتی |
معاونت بهداشت |
حضوری و الکترونیک |
۱-پاسخگویی و راهنمایی عمومی مراجعین در رابطه با پزشک خانواده ۲-ثبت واکسن خارج از کشور ۳-راهنمایی جهت دریافت کارت سلامت بهداشت محیط ۴-راهنمایی مراجعین به واحدهای داخلی آدرس وب سایت طرح نیروی انسانی : https://tarhplus.behdasht.gov.ir / میانگین تعداد مراجعین روزانه 4۰ نفر متوسط زمان انتظار 3دقیقه متوسط زمان پاسخگویی ۳ دقیقه شماره تماس دانشگاه 19-32305410-071 داخلی: 7803
|